İş

Koç’un Chippin’i 3 ayda 2,4 milyon kullanıcıya ulaştı

Sadakat ve ödeme programı uygulaması Chippin, yenilenen arayüzü ve altyapısıyla büyümeye devam ediyor. Tekstilden konut malzemelerine, akaryakıttan yiyecek-içecek ve marketlere kadar farklı segmentlerden yeni marka işbirliklerine imza atan Chippin, son çeyrekte taşınabilir uygulama indirme sayısını 2,4 milyona çıkardı. Koç Topluluğu şirketlerinden Chippin, 2023 yılını başarılı bir performansla kapatarak üye sayısını 5 milyon kişiye, aylık cirosunu ise 5 katına çıkardı. Aktif müşteri sayısı 10 kat arttı.

Akıllı alışverişin önem kazandığı bu çağda, kullanıcıların hayatını kolaylaştıran, farklı sadakat ve ödeme sistemlerini ortak platformda birleştiren Türkiye’nin ilk ve tek programı Chippin, uygulamaya başvuru sayısını aylık bazda yüzde 233 artırdı, sunduğu yeni nesil alışveriş teknolojisi sayesinde. Chippin CEO’su Sabri İnci, “Bilinçli tüketim çağında yaşıyoruz ve sadakat programı kullanmak artık bir tercih değil, stratejik bir zorunluluk. Haziran ayındaki yeniden lansmanımızın ardından iş hacmimiz önemli ölçüde arttı ve bir ayda 500 bin yeni müşteri kazandık. 165 kişilik ekibimiz ve her geçen gün artan paydaşlarımızla elde ettiğimiz bu başarıyı sürdürülebilir kılmayı hedefliyoruz. “10 milyondan fazla kullanıcıya ulaşıp tüketicilerin hayatına dokunan tüm markalarla iş birliği yapmak istiyoruz” dedi.

Kampanyaları ve ödeme alternatifleriyle Türkiye’nin dünyadaki birçok ülkenin önünde olduğunu belirten İnci, Chippin ile tüketiciye farklı ödeme çözümlerini tek platformda sunan bir alışveriş teknolojisi sunduklarını söyledi. İnci, “Sadakat programlarını birleştiren ilk platformuz. Alışverişi kolay, akıllı ve sürdürülebilir hale getiriyoruz. Tüketicinin sahip olduğu sadakat programlarını bir araya getirerek tüketicinin tüm avantajları, marka ve banka puanlarını ortak bir platformda görebileceği kolay bir ön yüz ile hizmet sağlıyoruz. “Bu sayede tüketiciler sadakat programlarından elde edecekleri fırsatları kolaylıkla takip edebilecek ve bunları diğer noktalarla birleştirerek pratik bir şekilde kullanma imkanına sahip olacaklar” dedi.

ALTIN ​​ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ

Uygulamayı indirip kullananlara birçok fayda sağlayan Chippin, yenilikçi teknolojisini de ödülle taçlandırdı. Finans ve teknolojinin prestijli ödül platformlarından PSM Ödülleri’nde Yenilikçi Müşteri Etkileşimi ve Deneyimi kategorisinde Altın PSM ödülüne layık görüldü. Chippin’in ayrıca sadakat programları, bilgi yönetimi, analitik ve iş zekası analizi ve derece kampanya yönetimi alanlarında 30 yerel ve 10 uluslararası ödülü bulunmaktadır.

PERAKENDE BÜYÜME DESTEĞİ

Chippin, kullanıcılarına özel fırsatlar sunmanın yanı sıra iş ortakları için de kazan-kazan ekosistemi yaratıyor. Chippin üyesi markalar müşterilerine sadece yeni bir ödeme kanalı/kolaylığı sağlamakla kalmıyor; Chippin aynı zamanda mevcut kullanıcılarından potansiyel müşteriler de oluşturabilir. İş birliği yaptıkları markalara ileri teknoloji platformu sunduklarını belirten Sabri İnci, sözlerini şöyle sürdürdü: “Akıllı, güvenilir ve kesintisiz çalışan Chippin ile perakende şubesi geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilir, daha etkin bir şekilde pazarlayabilir ve müşteri etkileşimini artırın. Rekabetçi pazarda perakendecileri daha yenilikçi ve müşteri odaklı bir konuma taşıyarak iş hacminin artmasına katkıda bulunuyoruz. Öte yandan çok güçlü yapay zeka kasımız sayesinde markalar tüketici davranışlarını ve harcamalarını sahiplenebiliyor ve buna göre farklı aksiyonlar geliştirebiliyor.”

LC Waikiki, Migros, CarrefourSA, Opet, Koçtaş, Arçelik, İpekyol ve Kiğılı gibi markaların yer aldığı Chippin’e yakın zamanda sadakat kartlarıyla D&R, İpekyol, Machka, Twist ve Ayakkabi Dünyası da katılacak. Halihazırda 300’ün üzerinde marka iş birliğinin yer aldığı programın marka ailesine, alanında lider markalar katılmaya devam edecek.

BİRÇOK FONKSİYONU TEK UYGULAMADA BİRLEŞTİRECEK

Chippin, ödeme yöntemleri arasına yeni eklenen alışveriş kredisi seçeneğiyle tüketicilere kredi kartı ve banka kartı dışında alternatifler sunuyor. Böylece tüketicilerin bankaların alışveriş çözümlerine ulaşabilmeleri için de bir platform görevi görecek. Yenilikçi vizyonuyla taşınabilir dünyada büyümeye devam eden şirket, birçok fonksiyonu tek uygulamada birleştirirken, taşınabilir ödeme ve sadakat yapısıyla da markaların dijitalleşmesine katkı sağlıyor. Chippin, akıllı kampanya, iş zekası ve müşteri analitiği gibi yetenekleriyle markalar için, birleştirici fonksiyonları ve pratikliğiyle de kullanıcılar için vazgeçilmez bir taşınabilir uygulama olma yolunda ilerlemektedir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort